Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
graciaxxx schreef:maar mijn paard is niet een van de makkelijkste in omgang en ook niet erg makkelijk onder het zadel. maar ik ben bang dat een bijrijdster dus niet goed met haar om kan gaan en dus in mijn ogen niet goed genoeg is als bijrijdster.
Eerst had ik een meisje die ik ken van de manege en die netjes rijdt gevraagd maar Miro vond haar niet zo leuk dus zij kreeg vliegles en durfde niet meer
Toen kwam er iemand die gereageerd had op mijn vraag op het forum maar die kwam ten eerste al 30 minuten te laat, geen chaps om, rood gelakte nagels en rode lippenstift
Al fout dus...Miro had toen al last van zijn pees en mocht niet teveel doen, opzich was hij hartstikke braaf, dat viel me mee alleen moest ik gaan vertellen dat ze moest lichtrijden op het buitenvoorbeen, toen ging ze doorzitten (iets wat ik heeeeel moeilijk vind op Miro..) en Miro ging in een enorm sukeldrafje door de baan...Ik zeg tegen dat meisje: "Goh laat hem eens draven en als je hem dan nog uit kan zitten vind ik het heel knap, ik kan het niet." Dat werd niks dus, ik moest met een vriendin mee op wedstrijd dus moest weg, ze zou nog een herkansing krijgen maar is nooit op komen dagen...*zucht* En dan nog vertellen dat je heel veel met jonge paarden gewerkt hebt...yeah right...
Toen kwam iemand van de manege met het id om mijn huidige bijrijdster te laten komen, Carolien. Ik kende haar omdat ik al een keer met haar had gesproken, zij kwam, ging op Miro zitten, Miro staken en ze gaf hem een enorme trap.....*hit dacht Miro zou ze het menen?? Het klikt heel goed tussen hun 2 en ze rijdt hem 1x per week en als ik een rot periode heb zolang ik "ziek" ben...Ok je ziet altijd dingen die jij anders zou doen dus ik zorg gewoon dat ik niet kom als zij gaat rijden, vinnik toch moeilijk om een ander op mijn paard te zien..
Maar tot nu toe gaat het prima, ok ze heeft nog niet veel kunnen genieten door de blessure maar dat komt nu goed. Ik vraag er overigens niets voor want ze heeft nu al 9x de trailer gereden naar Emmeloord/Rijssen en dat kost ook benzine zat dus...
rebeltje schreef:Tja, dat probleem had ik nou ook. Had ik iemand gevonden, en die heeft een keer gereden. Maar ik kon het niet hebben dat iemand dan MIJN paard met me ging delen. Ik had er zolang voor gewerkt, om een paard te krijgen, en om haar helemaal naar mijn zin te hebben lopen. En dan zou er zomaar iemand anders op gaan rijden.![]()
Gelukkig heb ik een goed rooster zodat ik elke dag kan. Maar dan moet je wel rekenen dat ik geen tijd heb om uren op mijn bed te blijven hangen of om vroeg naar bed te gaan. Het is een druk leven, werk, paard en school.
Maar mijn paard delen.......![]()
Toch is het een ideale oplossing. Voor jou, je paard en de bijrijder. Als je het kan hebben dan.
.