om 3 uur ging de telefoon, joh een van de paarden ligt dood in de wei! ik dacht dat de grond onder mijn voeten werd weggeslagen, welke is het? jonkie of de oude? mijn jonkie 6 jaar oud en overleden, gelukkig zag het er naar uit alsof hij geen pijn had geleden, zeker weet je dat nooit natuurlijk. Nu vertel ik dit wel eens aan de mensen om me heen, altijd komt de vraag jij haalt je paard zeker naar binnen met onweer dan? antwoord altijd hetzelfde nee. Mensen snappen dat niet en kijken me gek aan? ik zeg waarom zou ik dat in vredesnaam doen! paard is nog altijd een vlucht dier en ze zijn heus niet zo stom dat ze aan het stroom draad gaan staan hoor? Krijg al gauw reacties als jij bent gek! Kijk om me heen en zag gisteren was bloedheet, paarden op stal staan omdat het in de avond slecht weer zou worden! dan denk ik bij mezelf waarom doe je dit je beestje aan?Mijn vraag aan bokkers, Waarom haal jij je paard binnen? en waarom juist niet?
Dit is mijn mening en ik zal mijzelf niet op een andere mening laten praten omdat ik dan ook weet dat ik me er niet goed bij voel
)
het is gewoon het idee.