Genderose heeft namelijk vreselijk vieze ogen. Ik heb het halster een weekje afgehad en was gelijk raak. Nu heeft ze al ruim 1,5 week het halster met vliegennetje weer aan, elke dag de ogen schoonmaken met kamillethee, maar ze blijven geirriteerd. Daarom dacht ik hier aan:
Divoza:
Bij irritatie van de ogen door vuil, droge of koude wind gaan deze tranen. Dit trekt vliegen aan die weer zorgen voor infectie. Daarom is het belangrijk geirriteerde ogen snel te behandelen met Bright Eye. Een must in elke stalapotheek.
Paardendrogist:
Houdt de oogranden soepel, voorkomt vernauwing van de traanpunten, etteren en korstvorming. Zeer geschikt voor de behandeling van ontstoken ogen door extreem koude of droge wind. Aanbrengen rond de ogen, de randen en de ooghoeken. Geeft een helder oog-effect!

HEeft er iemand hier ervaringen mee? Ik vind het nog best redelijk prijzig, maar als er enkel positieve ervaringen zijn is het natuurlijk altijd de moeite waard om te proberen.
Iemand ervaringen? En denken jullie dat het helpt bij geirriteerde (niet ontstoken, maar veel slaap en prut)? Is het het kopen waard?
Ben benieuwd!
) Het spul werkte goed maar t flesje is kundde ! Kon de zalf er niet op een normale manier uit krijgen.. heb toen maar alles opengesneden en het in een tupperware bakje gedaan.. maarja dan is het niet meer "steriel" natuurlijk en komen er bacterien en vuil in..
)

Verder is het wel aardig spul, maar dun smeren hoor, want aan dat plakkerige spul kan ook weer vuil blijven hangen.