Vriendin kreeg de tip van de DA om appelazijn door het voer van een ouder paard te doen, voor een betere doorbloeding van de gewrichten. Nou is de DA op vakantie en weet ze eigenlijk niet hoe veel. Ik heb daar ook geen idee van, wie heeft daar ervaring mee?
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-11 12:59
In oudere "appelazijn" topics kom ik verschillende hoeveelheden tegen, van "een scheut over het voer", "een flinke hoeveelheid door het water" tot "2 eetlepels per dag" en "een kopje"... beetje verwarrend...
Ok... nog eentje bij het lijstje erop.... maar ik denk dat ik die maar het beste aan kan houden, ik geloof dat niemand hier echt weet wat het beste is!
Vriendin deed juist appelsap door het water om paardlief maar te laten drinken tijdens endurance, anders dronk ie niet. Zelfde paard trouwens. Maar eerst maar eens over het voer proberen.
Ja dat zijn dan weer slimme trucjes, maar dat vergt wel de nodige voorbereiding. Als ze dat lekker vindn is het voor paarden op concours ed altijd handig, zeker als je zo'n zeikertje hebt die al niets meer wil als het ook maar enigszins andrs smaakt dan uit het eigen bakje thuis.