Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Mijn advies: laat ze staan, laat ze gewoon 14 dagen staan, even niet rijden, niet bij elkaar weghalen. Ze moeten een rangorde bepalen, een kudde gaan vormen en dat doen ze het beste als wij ons er niet mee bemoeien.
troi schreef:Zoals jij het beschrijft lijkt dit een erg goede match. Ik heb wel veel erger meegemaakt, geschop/gebijt/gejaag achter elkaar aan en zelfs dat kwam goed. Ik zou deze dames dus lekker de tijd geven. Voordat ze echt gewend zijn? Dat kan best 6 maand duren.
Tooske schreef:Zoals ik het hoor moet het ook geen groot probleem worden hoor zolang ze elkaar geen wonden bijten of slaan zou ik me niet druk maken zeker een week of 3-4 de tijd geven.
Niet uit de wei halen vind ik persoonlijk onzin dat kan best hoor.
Tigra_ schreef:Het heeft gewoon even tijd nodig en ik denk dat deze 2 het prima kunnen vinden. Als ze het echt niet met elkaar kunnen vinden merk je dat de eerste 2 dagen. En dan gaat het er hard aan toe.
Ik zou ze wel gewoon door blijven "trainen". Juist wel uit de wei halen anders krijg je straks van die plak paarden en heb je weer een hoop rompslomp om ze weer uit elkaar te halen zonder dat de ene helemaal in de stress schiet.