Kun je een paard leren dat hij daar niet mag poepen? oftewel hoe maak je een paard zindelijk
???? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
???? Romkabouter schreef:Niet op het erf poetsen misschien?
Een paard poept ook daar spanning of angst, dat het paard op een pondje gaat poepen verbaast me dan ook geenzins!
Romkabouter schreef:Niet op het erf poetsen misschien?
Een paard poept ook daar spanning of angst, dat het paard op een pondje gaat poepen verbaast me dan ook geenzins!

Shiloh schreef:een emmer eronder houden heeft misschen wel zin... hmmm en ja lunatje ik heb soms wat aparte vragen

Dan moet je altijd als hij mest een deuntje fluiten. Als het goed is gaat hij dan op het deuntje mesten en dan fluit je dat gewoon voordat je het erf opgaat
Mijn verzorgpony's zitten in het vierspan en voor de marathon moeten zij allemaal plassen op commando
Ook leuk voor degene die later de stang achter haar weg mag halen, hihi.
Ik heb zo'n mest-boy (waar je de mest makkelijk in kunt vegen). Soms kan ik die op tijd onder haar staart houden, maar meestal is zij sneller! Ben ik nog bezig de stang vast te maken en............ ja hoor, heeft zij weer gewonnen!