op dit moment ben ik bezig om een paardenopvang te openen. hiervoor ben ik in onderhandeling voor een geschikte locatie. nou heb ik de opdracht meegekregen om mensen hun mening hierover te vragen. en tja waar kun je dat nou beter doen dan hier op bokt. ook zou ik graag willen weten of er mensen zijn die zo'n stichting op welke manier dan ook zouden willen steunen. hetzij met een financiele bijdrage maar ook bijvoorbeeld met hulp om benodigdheden voor de paarden en geld in te zamelen. alle reactie's zijn van harte welkom en kunnen alleen maar helpen om een goedkeuring te krijgen voor de opening van een opvang. ook tips voor een inzamelingsactie etc zijn van harte welkom. maar gewoon alleen je mening is ook genoeg.
Als het een opvang in de buurt zou zijn zou ik best wel eens wat willen doneren, geld of oude spullen die ik niet meer gebruik. Maar alleen als het in de buurt is, zodat je kunt kijken of je spullen en geld ook daadwerkelijk voor de paarden gebruikt worden en niet voor andere doeleinden.
dodootje
Geplaatst: 24-06-11 19:56
Ik zou ook als het in de buurt is oude spullen willen doneren. En wat betreft geld inzamelen zou ik een opendag organiseren waar vanalles te doen is.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 24-06-11 20:59
Oude spullen zou ik langs willen brengen, net als geld doneren wanneer ik weet wat ermee gedaan moet worden. Daarnaast zou ik ook wel een dag willen helpen mocht dit qua tijd uitkomen. Een open dag is een goed idee om aandacht te trekken, daarnaast kan een goed website ook helpen om een beeld te geven van de opvang.
mits het in de buurt is zou ik best als vrijwilliger een middag per week willen komen poetsen/wandelen/mesten etc. En acties om geld in te zamelen zou ik ook aan mee doen. Ik zou uitsluitend geld storten als ik weet wat er mee gebeurd.
top idee!!! moeten meer mensen zijn die dit willen gaan doen, ik snap alleen niet dat er maar zo weinig bokkers zijn die even de moeite nemen om hier je mening neer te zetten. daar word toch tenslotte om gevraagd, er word niet gevraagd of je een bedrag over wilt maken. ik hoop voor je dat het gaat lukken en natuurlijk nog meer voor de paarden haha. ga hiermee door
ik kan ook altijd op stal en de stallen die ik ken overbodige spullen op halen en doneren . Wat van opvang verwaarloosde dieren of ook bejaarden paardenopvang zoals in soest ? daaar is de wachtlijst gesloten ,dus kan me paardje daar niet inschijven zou best maandelijks geld willen storten zodat mijn paard straks met pensioen kan