Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nik4 schreef:hallo bokkers,
voor een opdracht heb ik jullie hulp nodig.
ik moet een onderzoek doen naar de tevredenheid over pensionstallen.
graag wil ik antwoord van jullie op de volgende 4 vragen
1. wat is je negatieve ervaring met een pensionstal.( slechte service o.i.d graag met voorbeeld situatie)
Slecht voerbeleid, te weinig weidegang.
2. wat zou je graag anders zien aan een pensionstal. ( denk hierbij aan modderige paden waar je door moet om de wei te bereiken, slechte verlichting in de stallen etc.)
Dat de paarden te eten krijgen naar behoefte.
3. wat vind je positief aan een pensionstal (denk hierbij aan ruime open stallen, goede weidegang etc.)
Genoeg weidegang, binnen/buiten zetten.
4. als je zelf een pensionstal zou hebben wat zou je anders doen als alle andere stallen.
De mogelijkheid bieden tot 24/7 weidegang en in de winter onbeperkt ruwvoer.
ik hoop op veel reacties mag ook pb
alvast bedankt allemaal
nik4 schreef:hallo bokkers,
voor een opdracht heb ik jullie hulp nodig.
ik moet een onderzoek doen naar de tevredenheid over pensionstallen.
graag wil ik antwoord van jullie op de volgende 4 vragen
1. wat is je negatieve ervaring met een pensionstal.( slechte service o.i.d graag met voorbeeld situatie)
totaal niet,alleen soms de bak moeten delen maar dat is logisch.
2. wat zou je graag anders zien aan een pensionstal. ( denk hierbij aan modderige paden waar je door moet om de wei te bereiken, slechte verlichting in de stallen etc.)
snachts ook weidegang, nu is het tot ong. 8 uur.
3. wat vind je positief aan een pensionstal (denk hierbij aan ruime open stallen, goede weidegang etc.)
Genoeg paarden vriendjes, altijd hulp als er iets is, gezelligheid en zekerheid.
4. als je zelf een pensionstal zou hebben wat zou je anders doen als alle andere stallen.
Meer weidegang en geen paarden aannemen waar niks mee word gedaan ookal zijn de braaf
en niet oud, want dat vind ik zo zielig.
Ik sta gewoon op een geweldige stal!
ik hoop op veel reacties mag ook pb
alvast bedankt allemaal