Ik las die advertentie in volgens mij paard en sport of in de strengen... Over muggen die dan een bacterie meenemen en je paard hier dus ziek van wordt.
Het middel hiertegen is Duvaxyn WNV. Ik zat op internet te kijken en het kost €222 euro per spuit... hier schrok ik wel van... Maar doen jullie het en waarom?? of waarom niet?? en kan je het ook ergens goedkoper krijgen??
Dat is dan denk ik eerder een doos met diverse flessen en spuiten voor de praktijken? Ben wel nieuwsgierig naar de link? Vaak gaan vaccinaties onder de huid in de nek, dus dan wordt een stuk huid opgetild en daarin gaat de vaccinatie.
De link doet het helaas niet. Maar vaak zijn die prijzen voor de praktijken bedoelt. Dus dat er meerdere flesjes en spuiten bij worden besteld. Zoals Nienke aangaf, dat zijn ongeveer de normale entprijzen, dus ik heb echt het vermoeden dat die prijs voor de praktijken zijn bedoeld.
CrossHorse
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 18:40
__Nienke schreef:
Ja door de DA. Als je geen goede ervaringen hebt met de plaatselijke DA, dan ga je toch op zoek naar een andere?