Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
veegeval schreef:je moet uitkijken met zwarte grond. als je zwarte grond onder je zand hebt dan ga je dit na een aantal jaar zo hard aanrijden dan water niet meer door kan. Wat betreft je kiezel en je worteldoek, dit wordt veel gedaan. reken dan ook wel op een aardig prijskaartje ( hangt er natuurlijk van af wat je wil uitgeven) mijn bak is sinds een paar weken klaar en de grondwerker die dit voor mij heeft gedaan was ergens anders ook een bak met drainage, kiezel, worteldoek en daarover zand aan het aanleggen. Hij zei dat dit een dikke 10 000 euro koste. Vond ik toch net teveel voor hobby, maar dit is iedereen zijn eigen keuze natuurlijk
keona schreef:mag ik vragen hoe jij het dan gedaan hebt.met jou bak.
want eerst was ik misschien aan het denken stuk grond egaliseren dan weer zaaien bielzen er om heen en dan heb je een mooi stuk graslkand om te rijden.dat was ook een optie waar ik over denkveegeval schreef:je moet uitkijken met zwarte grond. als je zwarte grond onder je zand hebt dan ga je dit na een aantal jaar zo hard aanrijden dan water niet meer door kan. Wat betreft je kiezel en je worteldoek, dit wordt veel gedaan. reken dan ook wel op een aardig prijskaartje ( hangt er natuurlijk van af wat je wil uitgeven) mijn bak is sinds een paar weken klaar en de grondwerker die dit voor mij heeft gedaan was ergens anders ook een bak met drainage, kiezel, worteldoek en daarover zand aan het aanleggen. Hij zei dat dit een dikke 10 000 euro koste. Vond ik toch net teveel voor hobby, maar dit is iedereen zijn eigen keuze natuurlijk