. Dit vind ik echt erg! Ze loopt niet meer naar me toe als ik de wei in kom, en ze heeft mezelf geprobeert aan te vallen gisteren in de wei (oren in de nek en belachelijk hard op je afstormen) terwijl ik haar niet eens uit de wei wou halen maar Sausun!! Ook in de stal ben ik niet echt gewenst meer en draaid ze haar achterwerk naar mij toe als ik de staldeur open, maar als ik eenmaal in de stal ben en bij haar hoofd ben gaat het opzich wel weer beter. Ik weet echt niet waardoor dit komt
Want ik doe altijd lief tegen haar, bewaar de rust, en wordt zelden boos (natuurlijk wel op de noodzakelijke dingen). Dit bevordert natuurlijk ook niet echt mijn zin om er heen te gaan, en dat was al wat minder (zie: [VMR] Stoppen met paarden? Of verwennerij? ) Maar het ligt (neem ik aan) niet aan het rijden; ik rijdt maximaal 5x per week met haar en nu ze een beetje grieperig is niet/nauwelijks omdat ze dat even niet aan kan en ik het weer moet opbouwen. En als ik rijd, bewaar ik ook altijd de rust en wissel altijd af. Dan weer eens naar buiten, dan weer in de bak, dan weer springen en dan weer naar de manage. Maar kan het ook niet aan het ras liggen: Engels Volbloed? Een karaktertrekje of iets dergelijks?
Ik vind het in ieder geval echt verschrikkelijk, en ik ben radeloos
En haar weg doen kan ik echt niet en ben wel veelste veel aan haar gehecht!! Want als ik eenmaal bij haar ben vind ik haar ook het einde, en dan knuffel ik haar dood!!