Zelf ben ik het in overweging aan het nemen om het ook swinters te gaan huren en nu ben ik benieuwd naar tips en trucs om het dan nogsteeds een zo ideaal mogelijke plek voor hun te kunnen laten zijn.
Momenteel staan ze overdag op de wei en snachts in de betegelde paddock van 7,5 X 10 meter met een inloopstal waar ze snachts ook samen in gaan staan/liggen.
Ze krijgen nu sochtends en savonds Een beetje brok/muesli en hooi+overdag dan de weidegang en swinters wil ik ze de mogelijkheid bieden om onbeperkt hooi te kunnen nuttigen.
Het kan swinters voorkomen dat ze bij erg slecht weer overdag niet de hele dag de wei op kunnen, hebben ze dan voldoende aan de paddock van 7,5 X 10 meter?
En zijn er nog dingen waar ik rekening me moet houden?
Ik weet dat ik bij sneeuw/vorst de straat goed schoon moet houden en goed moet strooien

Doordat ik er geen stroom heb wil ik een aggregaat gaan aanschaffen zodat ik er savonds wel licht zal hebben.
Verder heeft Lucky altijd op pensionstallen gestaan en is het swinters nog niet gewend om 24/7 met een inloopstal buiten te staan.
Even ter impressie 2 foto's van het stekkie.