Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ze wordt er idd alleen zelf maar beter van
.
. Nu kunnen we nog niet rijden, maar als dat straks wel gaat hoeft ze van mij ook niet te betalen. Het is toch mijn hobby (al kan ik me best voorstellen dat mensen geld vragen voor bijrijden). Het enige dat ik van mijn bijrijdster vraag is dat ze straks min. 2x per maand op eigen kosten een privéles neemt bij mijn instructrice, zodat de paarden op dezelfde manier gereden worden. 
Om de bovengenoemde redenen en als je even rekent 12x50= 600 euro! Wel mooi 1300 gulden in een jaar tijd voor een beetje verzorgen...Een vriendin van mij mocht een fjord verzorgen en twee tot driemaal per week berijden voor 50 euro per maand. Dat heeft ze toen niet gedaan, omdat ze het teveel vond (al valt dat eigenlijk wel mee, maar aangezien ze het zelf zou moeten betalen..). Maar toen ging ze verder zoeken en heeft ze gewoon aangebeld bij iemand, en daar vond ze twee paarden die ze alletwee mag rijden en daarvoor hoeft ze niks te betalen en ze mag komen wanneer ze wilt en heeft beschikking tot een buitenbak en mag naar buiten, dus ideaal eigenlijk.
Ik zou als ik jou was even verder zoeken of 'onderhandelen' over de prijs en wie weet kom je d'r dan wel samen uit, is dit neit het geval, gewoon gaan zoeken naar een leuke verzorg/bijrijdpony die niet veel kost!