wie heeft er ervaring met exstensions voor staart en manen van je paard?
ik zit er over te denken om het te laten doen bij mijn pony, maar voor ik het doe wil ik graag weten of het wel veilig is en het goed blijft zitten.
niet dat mijn pony er ziek van kan worden of dat ze straks helemaal geen manen en staart meer over heeft. en kan ik het gewoon natmaken/wassen? mijn pony is namelijk wit!
alvast bedankt voor het lezen en de tips!
groetjes lisette
Tigra_
Geplaatst: 05-06-11 12:57
Ik heb het ooit zelf gedaan bij mijn paard, omdat ze door het schuren een deel van haar manen afgeschuurd had toen het weer een beetje gegroeid was heb ik in de winter haar van haar eigen staart in de manen gevlochten. Is erg lang blijven zitten en het was niet zichbaar dat het nep was. Ze had er verder ook geen last van je moet alleen wel rekening houden als je ze gaat borstelen dat je niet met je borstel/kam blijft hangen in de vlecht of wax. Wat ben je van plan om te doen het in laten vlechten of met een wax vast laten zetten?
lisetteexx
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-11 13:01
ja ik weet niet wat beter is? zelf kan ik het niet doen want zou niet weten hoe het moet.
Het lijkt mij niet zo dat je paard ziek word van extensions, ik zou denken dat het hetzelfde werkt als bij mensen? Wat is er met je pony aan de hand dan?
Een van onze ponys heeft het al een jaar Bij de andere heeft mijn moeder ze gisteren gezet. Vlechten is beter, dit blijft goed zitten en je kunt er gewoon alles mee doen, wax zakt uit (zeker als je hem wast etc.)