Ja misschien een vreemde titel, maar ik zoek een site waar ik mijn nieuwe paardenstal kan inrichten en dus geheel zelf kan bedenken. Geen idee of dit bestaat maar weet wel dat het met kamers/huizen mogenlijk is. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Ik wil er niet voor betalen.
Specifiek voor stallen zou ik zo niet kunnen verzinnen voor je. Kun je niet uit de voeten met die programma's voor woningen? Daar kun je toch ook gewoon afmetingen e.d. invoeren?
Nooit van gehoord inderdaad. Zou gewoon aan de slag gaan met potlood en papier.
_Babettee_
Geplaatst: 14-06-11 22:06
Om het eenvoudig te maken kan je het met paint proberen? Maar om het echt realistisch te maken .. neen sorry, dan ken ik ook geen goed programma
xarianne
Geplaatst: 22-06-11 15:11
Je kan ook floorplanner proberen? is eigenlijk voor huizen maar zitten wel allemaal figuurtjes bij die je ook als stalinrichting zou kunnen gebruiken.. met een beetje fantasie dan;)
Probeer het anders met Google Sketchup? Je kan veel meubels kant en klaar downloaden!
Squawk
Geplaatst: 31-07-11 15:44
Sketch Up is inderdaad een goede alleen kun je daar niet mee aan de slag zonder enige voorkennis dus de handleiding doorlezen is wel erg nuttig. Ook kun je 'components' uploaden en daarmee dus je eigen draai geven.