Ik wil eigenlijk heel graag weer terug naar school(en dan wel deeltijd) omdat ik ivm hele slechte knieën niet meer fulltime op stal kan werken&rijden.
Ik heb wel een Havo-diploma, maar dus geen afgeronde beroepsopleiding, waardoor het errug lastig is om een leuk baantje te vinden, t werk wat ik nu doe(brood/kaas bij C1000& vulploeg begeleiden) betaald wel goed, maar is niet iets wat ik de rest van mn leven blijf doen

Nu had Quentin een tijdje terug last van zijn rug en kwam er een paardenfysio, dat lijkt me zo'n super beroep!
maar ja, zij is eerst 4 jaar naar school gegaan, de opleiding fysiotherapie(bij mensen dus) en heeft daarna nog een 2 jarige opleiding dierenfysiotherapie gevolgd.
6 jaar fulltime naar school gaan zie ik niet zitten, ben gewend aan een inkomen, moet mn 2 paarden betalen en zie het gewoon niet zitten om 5 dagen per week naar school te gaan.
Mijn hoefsmid was hier laatst, en toen had ik het er met hem over, en hij vertelde dat hij een deeltijd-opleiding voor hoefsmid had gevolgd, in Belgie, net over de grens, en dat daar veel meer opleidingen waren die met paarden te maken hadden.
Maar nu ben ik dus helemaal vergeten hoe doe school heet, en wat hun websit is(oke dat kan ik mn hoefsmid weer vragen, maar die is nu weg en ik wil het zsm weten!)
maar wat ik wilde weten, zijn er mensen die weten of je in NL of vlak over de grens in Belgie een deeltijd opleiding (dieren) fysiotherapie kan volgen?
en of je altijd eerst een gewone fysiotherapie opleiding hebt moeten doen, voor je aan dierenfysiotherapie kan beginnen?
alvast bedankt!!