vraagprijs?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ginabel

vraagprijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 11:16

Beste bokkers!

Ik rij al 10 jaar maar heb nooit de behoefte gehad om mijn ouders om een paard te vragen,
ik heb sinds 3 jaar ook al een verzorgpony, alleen daar kan ik natuurlijk niet altijd heen.
Ik heb een hele leuke haflinger gezien sinds een jaar op een manege.
Maar ik vroeg me af hoeveel er gevraagd zal worden, want ik had een deal met mijn moeder dat als ik
zal sparen voor het paard + zadel enz. ze er goed over na zal denken.

Ik ben dus druk aan het sparen , maar ik nog geen baan dus het schiet nog niet op.
Volgende week kan ik wel beginnen bij een supermarkt! :)

- Het gaat om een haflinger
- E pony
- 5/6 jaar
- geen papieren
- en heeft scheve voorbenen waardoor die een soort van draai maakt tijden het lopen met zijn benen.

zelf zat ik te denken aan 1.500 euro.
maar ik weet niet zoveel van dat soort dingen af dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen ;)

Hoop op een reactie! :)

ps. mijn ouders hebben mij voor mijn 16e verjaardag aangeboden mijn scooter certificaat te betalen, hartstikke lief natuulijk!
maar eigenlijk stop ik het natuurlijk liever bij mijn spaar geld, alleen mijn ouderss hebben liever geen pony en ik wil ze niet kwetsen want het is natuurlijk harstikke lief!

pps. ik weet niet of dit onder het goede onderwerp staat, snap bokt nog niet zo goed :$

albert1975

Re: vraagprijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:20

Hoi,

1500 euro voor een 5 of 6 jarige met scheve voorbenen is echt te veel, kijkend naar de huidige prijzen.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:31

heb voor mijn haf 1600 euro betaald er zitten hele goeie en volle papieren bij. ook is ze klinisch goed gekeurd. weet watt je doet. ik zoe hem laten staan met kromme benen. kan hij later problemen mee krijgen.