Maar ik heb ze wel eens vaker vlak achter elkaar aan zien hannessen en raar doen, het zou goed kunnen.Ondertussen zit het nu dus weer scheef, en vraag ik me af wat nu de beste oplossing is. Ben al opzoek naar springschoenen, maar ben er niet zo`n voorstander van om die 24/24 om te houden, aangezien ze op stal niks om of af doen voor je, en ik dus na het uurtje rijden ze er weer om moet doen voor de volgende ochtend als ze op de wei gaat. Ik zal sowieso vragen of ze apart mag staan, maar momenteel zal dat wel moeilijk gaan aangezien er een paar weides overhoop liggen met extra zand enzo. Binnenlaten vind ik ook geen optie, dan word ze gek!
Iemand tips???

De afstand van hart straalgroef naar buitenzijde hoef was links en rechts gelijk. Misschien kan je zelf kijken is simpel met een centimeter bijvoorbeeld. Of een touwtje.. in ieder geval iets waarmee je kan meten
Zijn ijzers zitten er nu gewoon al 6 weken onder zonder problemen. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar die nieuwe hoefsmid beslaat ook met koud beslag.....