Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Ik vindt 3000 m2 te klein voor 2 (grote) paarden. Wij thuis hebben 2 shetten op die grote staan. En dat gaat net maar voor 2 grote paarden vindt ik het te klein omdat ze niet echt de benen kunnen strekken. Ach tja ik zie wel vaker paarden staan op een postzegel grond. Lijkt wel of iedereen op iedere vierkante meter hun paard wil zetten. Mij gaat het puur om het feit dat ik wil dat mijn paard fatsoenlijk de benen kan strekken en niet eens zozeer dat ze zonder bijvoeding kunnen. Maar dat ze meer kunnen rennen dan een paar galopsprongen. Zonder al te veel moeten opletten dat ze tegen de omheining gaan.
idefix4 schreef:Haar paarden kunnen dat met maar liefst 100 meter lengte en doen dat zelden.
Citaat:Tigra: ik weet ook, meer grond is idealer, maar wat is er tegen om te starten met zo'n huis en je bent paardenliefhebber? Tot nu toe kreeg mijn paard op de pensions ook geen hectare tot zijn beschikking. Hij paste zich aan aan de ruimte die hij kreeg en zo lang hij kon spelen en bewegen, maakte hij zich nergens druk om. Een gezond paard is heel wendbaar. En niet aanvallend bedoeld, maar ik snap het echt niet: Het zijn geen olifanten toch?
Tigra_ schreef:En eerlijk gezegd nee mijn paard red het niet om in een normale bak van 20x40 zonder schrammen er weer uit te komen als ze los is geweest of de bak moet er aan geloven.
Iedereen moet voor zich weten maar zolang mijn ouders de overige 2 ha er niet bij pakken aan wei komt mijn paard niet aan huis.
Brainless schreef:Tigra_ schreef:En eerlijk gezegd nee mijn paard red het niet om in een normale bak van 20x40 zonder schrammen er weer uit te komen als ze los is geweest of de bak moet er aan geloven.
Iedereen moet voor zich weten maar zolang mijn ouders de overige 2 ha er niet bij pakken aan wei komt mijn paard niet aan huis.
Mijn paardjes staan 24/7 buiten en gaan dus niet meer zo uit hun dak.
Ik denk dat dat ook een groot verschil maakt.