Wie heeft er goede tips voor het schoonmaken van de stal van mijn verzorg pony's? Ik ben eigenlijk op zoek naar producten die niet zo chemisch zijn, omdat ik zelf ook bezig met biologische producten enzo en dat wil ik ook voor mijn lieve paardjes! )
Hoe bedoel je de stal schoonmaken? Bij m'n vp gaan ze een keer in de zoveel tijd met de hoge druk spuit de stal helemaal uitspuiten. Of bedoel je iets ander?
RomyJ
Geplaatst: 25-05-11 21:58
ik gebruik altijd dettol
joyce B
Hier doen we 1x in het jaar alle stallen met de hoge druk spuit schoon spuiten. En weer een nieuw likje verf erop en ze zijn zo goed als nieuw. Ontsmettend of iets anders doen we nooit of je moet last gehad hebben van een schimmel dan is het wel verstandig.
Mossel
Geplaatst: 25-05-11 23:12
1x per jaar schoon spuiten met de hoge druk spuit. En ontsmetten met een goedje waar ik de naam niet meer van weet maar het is biologisch afbreekbaar, al zou je dat niet zeggen met die gore chloor lucht, maar het is echt zo
Beste Michelle, Ik heb 2 paarden aan huis en gebruik sinds 2 maanden het produkt Animal Fresh. Dit is 100% biologisch en uiterst effectief om de stal te reinigen en te ontgeuren. Het werkt echt super! Ik heb ook veel minder last van vliegen. Nu hebben mijn paarden geen last van hun ademhaling, maar ik weet dat dit produkt ook dampigheid vermindert. Ik ben zeer tevreden over het resultaat! Zie http://www.animalfresh.nl Ik hoor graag wat jij ervan vindt! Groetjes, Francisca
@ Francisca, ik heb even gekekeken op de website die jij aangaf en dat ziet er erg goed uit! Ik ben echt op zoek naar iets nieuws want Halamid ( met die vieze lucht) en Dettol ken ik allemaal maar daar ben ik niet echt tevreden over. Ik wil gewoon mijn stal goed kunnen schoonmaken en met alleen de hogedrukspuit lukt dat niet. Maar jij gebruikt Animal fresh zelf? Krijg je er ook geen jeuk aan je handen of irritatie aan je neus? Blijft jouw paard er rustig onder of merk je een verandering in het gedrag? Werkt het ook goed in de zomer, met deze hitte enzo? Hoe vaak moet en kan je het gebruiken? En natuurlijk waar kan ik het kopen? Ik weet dat het een beetje veel vragen zijn, maar je zou mij echt enorm helpen! Alvast bedankt! groetjes, Michelle