Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
secricible schreef:manen kun je er wel degelijk mee inkorten.
Begin gewoon vooraan, aan de kant van zijn hoofd (niet de voorpluk). Daar pak je een plukje manen, helemaal aan de onderkant vastpakken. Dan toupeer je al het andere haar naar boven, dan heb je dus alleen nog de lange manen in je handen. Deze wikkel je om het kammetje heen, flinke ruk er aan geven en je trekt zo de lange manen er uit
Lastig uit te leggen, anders vraag je even of iemand het voor doet?
_Babettee_ schreef:Lange manen kort je toch gewoon in zoals secricible het zegt.
Je toupeert gewoon tot op de lengte dat je ze wilt.
Als je met manen trekken geen ervaring hebt, vraag dan voor hulp aan iemand die het kan voordoen!
Wij kunnen hier moelijk je proberen te leren van achter onze computer hoe jij de manen van je pony moet inkorten, dat gaat gewoon niet!
ambre schreef:Daar krijg je vreselijke pieken van aangezien je de haren afknipt.
mailun89 schreef:Volgens mij worden de manen met die solocomb nog steeds geknipt.. een meisje bij mij op stal heeft ook zo'n ding en ze vind het niks. Ik heb een keer eerder een topic over dat ding gelezen hier op bokt. Moet je maar even zoeken. Op zich is het ouderwets manen trekken niet zo moeilijk, je moet er gewoon even handigheid in krijgen. Bovendien vind ik die solocomb best duur!! tegen de 30 euro dacht ik voor een ding wat je helemaal niet vaak gebruikt!