onze weide is al omheind met zo van die groene palen met van dat rechthoekig gaas (k hoop dat je aan mijn uitleg uit kunt) maar nu we een paard (eigenlijk een haf en een shet) willen, zouden we eigenlijk een stroomdraad moeten hebben. Weet er imand hoe we die aan die palen kunnen bevestigen? gewoon in veize is volgens mij geen goeie oplossing.
n je hebt ook nog isolatoren die je aan het gaas kan draaien/klikken zonder dat je iets kapot makt. Even neuzen bij de winkel en je ziet de oplossing vanzelf
@Steffie89 die zijn wel duur, als ik er gewoon andere palen voorzet kom ik dubbel zo goedkoop uit. Maar het is wel een goed systeem. bedankt @truus1970 welke winkels dan?
caaramel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-11 17:57
is er een manier om palen (vrij) gemakkelijk in de grond te krijgen, vooral wanneer er stenen in de grond zittn?
Laatst bijgewerkt door caaramel op 24-05-11 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je nieuwe palen moet kopen, een grondboor moet huren en ze dan zelf zetten is het net zo duur met meer moeite dan gewoon die speciale houders aanschaffen die aan je bestaande omheining bevestigd kunnen worden...
ikke20
Geplaatst: 25-05-11 23:01
goed je hebt dus ijzeren ronden palen waar je isolatoren op wilt krijgen als ik het goed begrijp?
wij hebben tegenwoordig ook gealvaniseerde ronde palen. heeeeel simpel. je neemt gewone isolatoren bijv:http://www.koltec.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=355&category_id=20532&option=com_virtuemart&Itemid=53&lang=nl
je meet de afstanden van je draden je boort 2 gaatjes voor. zet houdertje erop vast met zelftappende schroeven en je zet je draad erop vast. blijft keurig zitten.