Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juliette86 schreef:Verdrinken in een mestput kan uiteraard alleen als er drijfmest in zit. Met paarden zal hij nooit zo vol worden dat je erin verdrinkt. Vaak is de put ook niet het probleem maar de bedwelmende gassen van drijfmest. Daarvan raak je buiten bewustzijn en als je de pech hebt de verkeerde kant op te vallen dan 'verdrink' je.
Je moet paarden ook NOOIT op kalverroosters houden! Die zijn gewoon niet gebouwd voor die belasting. Roosters van VOLWASSEN melkvee (dus niet de oude pinkenstal) zijn wel geschikt mits in goede conditie.
Sjors493 schreef:Juliette86 schreef:Verdrinken in een mestput kan uiteraard alleen als er drijfmest in zit. Met paarden zal hij nooit zo vol worden dat je erin verdrinkt. Vaak is de put ook niet het probleem maar de bedwelmende gassen van drijfmest. Daarvan raak je buiten bewustzijn en als je de pech hebt de verkeerde kant op te vallen dan 'verdrink' je.
Je moet paarden ook NOOIT op kalverroosters houden! Die zijn gewoon niet gebouwd voor die belasting. Roosters van VOLWASSEN melkvee (dus niet de oude pinkenstal) zijn wel geschikt mits in goede conditie.
ik zal mijn paard zoiezo niet in een koeien/kalveren/varkens/kippenstal willen houden.
Sjors493 schreef:@ Vionaa en Juliette86.
hij lijkt me geen fijn gevoel. Meestal is het oud, er kunnen nog bacteries van de vorige bewonersv in zitten.
vaak zijn de daken ook niet zo hoog. Mischien komt het omdat ik tegen bio-industrie ,ect. ben.
Juliette86 wat betekend casco?
Sjors493 schreef:@ Vionaa en Juliette86.
hij lijkt me geen fijn gevoel. Meestal is het oud, er kunnen nog bacteries van de vorige bewonersv in zitten.
vaak zijn de daken ook niet zo hoog. Mischien komt het omdat ik tegen bio-industrie ,ect. ben.
Juliette86 wat betekend casco?
Kim14 schreef:Als het een oude koeienstal is, en de roosters dus gebouwd zijn op koeien, kan er MAKKELIJK een paard op staan.