Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamadine schreef:Het is een merrie die erg snel af valt, maar ook erg snel weer aankomt. Maar dan ook echt extreem snel.
Haar tanden zijn goed, TA is pas geweest.
Ze valt nu af omdat ze aan het begin erg veel gras at omdat ze net op het gras stonden. Nu staat ze al maandje op het gras en gaat ze er inmiddels minder van eten. Daarnaast toen ze aan het begin op gras stond stond ze in de nacht nog op stal en kreeg ze dus nog hooi en krachtvoer bij.
Erbij blijven bij het krachtvoer lukt ook niet, want blijft ze ook wat onrustiger omdat ze dan graag bij me is etc. Ze heeft echt 'alleen' rust nodig.
Ontwormt is ze ook gewoon goed en regelmatig.
Ze is 1,5 week terug nog bij kliniek geweest. Zijn niet echt bijzonderheden. Ze zit alleen nu na het geven van supplement van Vit E en selenium veel beter in dr vel.
Ostheopaat komt over een kleine periode. Maar is ook pas 3 mnd terug geweest.
Ze krijgt ook al een klein deel (1/4 van normaal) nerv control van Pavo. Meer wil ik dr niet geven. Ook krijgt ze nog magnesium bij voor dr spieren.
Helaas word het dan toch in de nacht apart zetten denk ik met hooi en krachtvoer. Ik denk en hoop dat ze het dan wel wil eten.
Allemaal bedankt voor het lezen en de reacties. Ik hoop dat ik op iedereen antwoord heb gegeven.