Echt klote, Leroy`s staart was veranderd in 1 grote klit. Dat gebeurt wel vaker met de paarden want ze staan de hele dag met hun staart tegen hun bezwete lijf te zwiepen. Om de zoveel tijd was ik de staarten van de paarden dan. Eerst met shampoo, dan met conditioner en vervolgens spuit ik ze in met anti klit en laat de staart helemaal drogen. Als de staart helemaal droog is haal ik de klitten er met mijn vingers uit. Kost soms wel 3 kwartier per paard maar op deze manier trek ik er bijna geen haar uit. maar aangezien Leroy bij LaNet staat kon ik dus niet zijn staart in de gaten houden. Twee weken terug was ik er en toen zat er al zo`n bonk klitten in. Toen ik een paar dagen geleden weer heen ging was ik van plan om hem weer eens klitvrij te maken. Maar helaas......ik was dus te laat. Leroy was gaan schuren en waarschijnlijk met die bonk klitten blijven hangen. Hele staart er af
Ik kan hier echt om janken. Hij heeft nog een heel iel plukje over, tot zijn spronggewricht. Nu wil ik dus een nepstaart laten invlechten. Zal me wel een flink fortuin gaan kosten maar dat maakt me niet uit, dat paard heeft gewoon een staart nodig. Hij wordt anders gek van de vliegen en bovendien is het gewoon geen gezicht. Ik heb besloten mijn wedstrijd met Perry af te zeggen (sorry Caballo, daar gaat onze bokt meeting, was nl. de wedstrijd in College Station
) Zo spaar ik een paar 100 dollar uit en daar moet toch wel een nepstaart voor Leroy voor te vinden zijn....Nu mijn hamvraag: wie heeft er ervaring met nepstaarten? Kun je ze ook zelf invlechten? Ik weet waar ik staarten kan bestellen, maar niet waar ik iemand kan vinden die die staart kan "monteren".
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pril op 2001-08-12 04:17 ]</font>