Glooiende bak: hoe strak krijgen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pearlie

Glooiende bak: hoe strak krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 18:30

In januari van dit jaar is mijn bak aangelegd. Het gele zand zat op ca. 1 meter diep dus de hele boel is 1-1,5 meter over de kop gegaan. Ik heb sinds kort een trekkertje waarmee ik de bak sleep. Met een biels, want een echte sleep heb ik nog niet. Nou krijg ik hier mijn bak prima vlak mee, alleen is de bodem enigszins glooiend. Er zit een soort golfslag in zeg maar. De hoeken liggen wat hoger en in het midden zit hier en daar dus een soort glooiende diepte. Het is niet overdreven maar ik ben bang dat als het erg gaat regenen dat daar natuurlijk altijd water zal blijven staan. Hoe kan ik dit strak krijgen? Met wat voor apparaat kan je dit doen? Met mijn trekker-biels combinatie lukt het in ieder geval (nog) niet.
Of zou de natuur dit met de tijd zelf gelijk trekken?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:27

je kunt hem het beste een keer door de loonwerker laten vlakken (beter nog, bol of schuin leggen). Dat kan bijvoorbeeld met een lasergestuurde kilverbak. Ze zijn daar echt niet zolang mee bezig en een loonwerker kost meestal tussen de 40 en 80 euro per uur exclusief BTW, afhankelijk van het materiaal wat je nodig hebt. Even bellen voor een prijs is vrijblijvend!