Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fuego3 schreef:ja idd wat is het doel dat net ? ter verveling heb je vele andere dingen , en gewoon om te voeren is van de grond af beter , ik vind ze eigelijk alleen geschikt om mee te nemen op reis ?
waar heb jij hem hangen dan ?
Gimmick11 schreef:oh, kijk maar uit: een speels paard en een hooinet, dat gaat een keertje fout...!
Een hooinet is eigenlijk alleen makkelijk voor onderweg, in de trailer. En dan nog is het best een link ding (zeker die ouderwetse touwtjes-netten).
Je kunt beter gewoon op de grond voeren, dan krijgt ie ook geen stof in z'n neus.
Succes
Renate_ schreef:fuego3 schreef:ja idd wat is het doel dat net ? ter verveling heb je vele andere dingen , en gewoon om te voeren is van de grond af beter , ik vind ze eigelijk alleen geschikt om mee te nemen op reis ?
waar heb jij hem hangen dan ?
Ik heb hem gwn in de stal hangen en dat is best normaal en ik wissel het af ene keer voer op de grond en dan in het net
Renate_ schreef:Gimmick11 schreef:oh, kijk maar uit: een speels paard en een hooinet, dat gaat een keertje fout...!
Een hooinet is eigenlijk alleen makkelijk voor onderweg, in de trailer. En dan nog is het best een link ding (zeker die ouderwetse touwtjes-netten).
Je kunt beter gewoon op de grond voeren, dan krijgt ie ook geen stof in z'n neus.
Succes
hij vind het heel leuk en ik weet niet wat iedereen loopt te zeuren dat het gevaarlijk is want zit harstikke goed vast en hij hangt best hoog dus kan niet met zijn been erin dus nu geen gezeik meer maar gewoon leuke ideetjes A.U.B