sinds een paar weken mag ik van een ontzettend aardige familie de bak gebruiken. zij hebben die bak ooit aangelegd, het scheen een hele goeie te zijn geweest met drainage. ze gebruiken de bak al zeker een jaar niet meer en hij was idd wat verwaarloosd. en wat groener

nu ben ik er dus in aan het rijden, hij is inmiddels een keer voor mij gesleepd ( lieve mensen!! ) wat al wel wat scheelde, maar toch is hij nog zwaar.
ik weet niet goed wat er in ligt, het lijkt een mengsel te zijn tussen geel zand en zwart zand. er ligt iig geen tapijt in of koks oid, het is voornamelijk zand geloof ik. en af en toe een steen

ik vroeg me af of iemand me kan vertellen hoe lang het ongeveer zal duren voordat deze bak weer minder zwaar wordt.
op dit moment is de helft van de bak al heel aardig te doen, maar de andere helft is vrij zwaar en daar zakken we soms in weg.
ik ben de enige waardoor er in gereden wordt, al wordt er wel grondwerk in gedaan door een dochter van de familie.
met dit warme weer is het erg stoffig, al durf ik niet met zekerheid te zeggen dat de bak dan ook zwaarder is.
heet iemand enig idee hoelang het gaat duren voordat deze bak weer wat vlakker is? en is het dan een kwestie van gewoon in blijven rijden, dat ie vanzelf wel wordt aangestampd, of zou een regenbuitje misschien helpen? en kijk ik dan naar weken of maanden?
er iets anders ingooien of vezels van tapijt oid toevoegen zal niet lukken, het is niet mijn bak en ik ben de mensen die hem aan me uitlenen al dankbaar genoeg dat ik een bak heb uberhaubt.
het gaat mij er vooral om om te peilen hoelang het duurt voordat de bak weer goed is.