jawel, ik heb de smooth locomotion van sensipharm gebruikt en ben tevreden want het deed wat het beloofde bij mijn paard.
je moet de producten even googelen en dan vind je er wel ervaringen over.
Hanneke84
Geplaatst: 08-05-11 20:02
Smooth locomotion en de upperbody heb ik ook een poos gebruikt ( met succes!) en ik gebruik nu een tijdje de mokzalf. Ik heb zelf de menselijke variant ( al zou het mij niet verbazen als het hetzelfde is) van de upperbody gebruikt en ik was heel vlot van de pijn tussen mijn schouderbladen en rug kwijt.
Ik gebruik smooth locomotion van sensipharm en ben heel erg tevreden. Mijn pony is oud en heeft wat reumatische/ artrose klachten. Smooth locomotion was het laatste wat ik wou proberen, als die niet zou werken had ik haar in laten slapen. Gelukkig deden de tabletten wat ze beloven! Mijn pony is enorm opgeknapt, ze loopt goed, en in combi met behandelingen van een goede smid en fysiotherapeut denk (en hoop) ik dat we nog jaren plezier van haar kunnen hebben.
Klopt, goedkoop is anders. Maar er zijn vaak genoeg aanbiedingen van, bijvoorbeeld bij de paardendrogist of online webwinkels die het verkopen. En als ik het resultaat bekijk.. Het is het meer dan waard. Ik moet zeggen dat ik ook best een tijdje met een pot kan doen, in het begin stond ze echt op 8 tabletten per dag, nu het goed gaat volstaat 2 tabletten per dag. Dat scheelt natuurlijk ook alweer.