Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:400 m2 is voor gras echt te krap, je moet dan de weide opdelen om te voorkomen dat de boel aan gort wordt gelopen in bv de winter. Voor een paddock is het wel een mooi stuk als je er een stal bij op zet.
Toch lijkt het mij niet verstandig. Je paard heeft dan:
* geen gezelschap van een maatje
* geen mogelijkheid om te grazen
Ik ben bang dat een paard op die manier echt afstompt. Elke dag hetzelfde stukje ziet en nooit samen met andere paarden lekker kan rennen/spelen en grazen.
Kan je in de buurt geen land huren? Dat je dan er een maatje bijneemt en ze samen voor de nacht naar huis haalt en overdag op de weide zet?
MarliesV schreef:Kan je in de buurt geen land huren? Dat je dan er een maatje bijneemt en ze samen voor de nacht naar huis haalt en overdag op de weide zet?
Sarah25 schreef:MarliesV schreef:400 m2 is voor gras echt te krap, je moet dan de weide opdelen om te voorkomen dat de boel aan gort wordt gelopen in bv de winter. Voor een paddock is het wel een mooi stuk als je er een stal bij op zet.
Toch lijkt het mij niet verstandig. Je paard heeft dan:
* geen gezelschap van een maatje
* geen mogelijkheid om te grazen
Ik ben bang dat een paard op die manier echt afstompt. Elke dag hetzelfde stukje ziet en nooit samen met andere paarden lekker kan rennen/spelen en grazen.
Kan je in de buurt geen land huren? Dat je dan er een maatje bijneemt en ze samen voor de nacht naar huis haalt en overdag op de weide zet?
hier ga ik helemaal in mee!