dus heb haar ook langzaam opgepakt qua rijden (niet te lang en niet te inspannend)
Heb haar heel langzaam opgevoerd (ze stond op 3x 1/2 bix bij handelstal) naar 3/4-1-1 van Pavo.. (sportmuesli die ze op stal voeren.. met niet teveel eiwitten/energie)
Ze is aardig aangekomen.. mag nog iets meer vet op haar billen krijgen bovenop (ruggengraat zie je nog heel ietjes) maar
verder begint ze al aardige bilspieren, rugspieren, schouderspieren en langzaamaan ook wat rugspiertjes te krijgen.
Wat me alleen opvalt (we zijn nog met basis rechtrichten en een beetje B oefeningetjes bezig) is dat ze sommige dagen heel snel
aders op haar hals en soms ook op haar buik heeft staan.. dan hebben we eigenlijk niet veel bijzonders gedaan met rijden.. is ze niet
erg bezweet en ook niet erg gespannen? Ze krijgt het meestal als ik haar wat meer op probeer te pakken van voren (waarbij ze over
de rug moet en dus de buikspieren aanspant)
Heb een vermoeden dat dat betekent dat ze dan een beetje verzuurt sommige dagen.. en ik wil natuurlijk spieropbouw en geen spierafbraak...
Wie o wie kent dit verhaal/herkent dit verhaal en weet iets om toe te voegen aan haar schema dat ook echt daadwerkelijk werkt?
(geen zin om 20.000 verschillende poedertjes door elkaar te gooien en ik heb geen tijd om zelf dingen te maken dus ik zoek echt een voerklaar iets.)
Hier op stal zijn er een hoop die korreltjes geven maar ik zie niet echt verandering aan hun paard...?
1e dag bij mij:

na bijna 4 mnd (DE LINK is van 1e x op gras.. misschien wat duidelijker):

http://94.100.121.80/1293400001-1293450 ... _Q_Rd.jpeg
Graag hoor ik wat van jullie!