he verschild van dag tot dag of meneer de linkerhand of de rechterhand moeilijk vind.. of stomweg er geen zin in heeft.
zo ook vandaag. links geen probleem, maar rechts kwamen de problemen.
hij weigert zowiezo zijn achterhand er onder te zetten en gaat dan lekker, ondanks de pessoa met het hoofd de lucht in en maar spannen.
ook blijft hij constant rennen en galloperen en als je dan in zijn vorcirkel gaat staan stopt hij, o hij draait gewoon ineens om als je bezigbent.
vandaag had hij wat nieuws. hij dacht ik ga steigeren met de pessoa, dat hele ding stond gespannen en was geen leuk gezicht.
hij ging helemaal door het lint links om rehtsom hij zat helemaal in de knoop met het longeertouw en ik kreeg hem niet te pakken.
na 5 minuten was hij uitgeraast en toen ik hem pakte wilde hij weer aan de kletter. ik heb hem toch zon ram verkocht met de zweep en dat heeft hij gemerkt
hij luisterde perfect, liep geweldig, lekker ontspannen en nageeflijk en die achterhand eronder.
hij neemt me gewoon in de zeik, of er is iets. nouw weet ik dat hij een rot rug heeft, hij wordt binnen kort ook gekraakt, maar volgens mij is dit gewoon in de maling nemen
zo ook met rijden, ik moet hem eerst helemaal verrot meppen met me zweep, nety zo lang tot hij stopt mwt bokken en wat doet hij dan? dan gaat hij nageeflijk lopen en is hij aan me been en luisterd perfect.
waarom moet ik hem eerst helemaal in mekaar slaan voor hij met me wil werken? kan dit niet op een vriendlijke manier?
ik wil er geen sm beest van maken

kent iemand dit?