Penis/koker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blubdevis

Penis/koker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 00:56

Halloo :)

Even een vraagje, mijn paard laat zn penis nooit zien als er iemand dicht bij staat.. maar nu viel het me laatst op afstand op dat er vanalles aanhangt.. k heb geprobeerd om met een hele zachter warme nevel schoon te maken en met mn hand dus in zn koker en dn velletjes plukken..

Dat gaat heel even goed en dan schopt hij naar mn hand..

Iemand suggesties? De pensionhouder zegt dat ik het maar moet laten zitten en dat het een natuurlijk proces is..

MaNdiii

Re: Penis/koker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 01:39

Denk dat het toch handig is als je hem schoonmaakt. Ergens is hier al een topic van waar veel tips staan. Ben op mijn mobiel anders had ik hem wel opgezocht. Wat ik zelf meestal doe is gewoon de waterspuit een stukje naar binnen steken en dan valt er allemaal viezigheid uit het zal voor hem niet zo prettig voelen maar het is even en dan is hij weer schoon lijkt mij fijner.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 02:08

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:34

In een natuurlijk proces wordt een hengst niet geruind en door het dekken blijft het schoner. Ik raad je aan om een manier te vinden het toch schoon te maken. Heb geen tips, mijn vorige paard schachte bij ontspanning altijd uit.

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:03

als het helemaal niet wil kun je de dierenarts vragen hem een roesje te geven. vaak laten ze dan alles hangen en kun jij met hele zachte baby shampoo of iets dergelijks met lauw water alles goed EN VOORZICHTIG schoonmaken. ALTIJD HEEEEEEL GOED NASPOELEN want als je zeep laat zitten gaat dat irriteren en kan hij zelfs een ontsteking krijgen met de tijd en dat wil je echt niet. trouwens als je velletjes plukt doe dit dan voorzichtig. geslachtsdelen zijn extreem gevoelig en jij vind het vast ook niet lekker als iemand een korstje van je arm ofzo trekt. kun je nagaan hoe dat op zijn je weet wel voelt. eerst even weken met lauw water maakt alles zachter en soepeler. ik hoop dat je hier wat aan hebt. gr Esther

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:07

Best kan je zelfs helemaal geen zeep gebruiken. Gewoon lauw (iets warm) water en een zachte doek, spons of papier. De penis heeft namelijk een natuurlijke flora (zoals darmflora of de flora op de huid), als je met zeep wast kan je deze flora uit balans brengen, waardoor slechte bacteriën de overhand kunnen krijgen en er kan zo een ontsteking ontstaan.

Een tip voor het slaan heb ik eerlijk gezegd niet, denk dat hij het wat gewoon moet worden? Dus zou gewoon volhouden. En als het te gevaarlijk is kan je inderdaad de dierenarts laten komen voor een roesje zodat hij uitschacht.
Je kan proberen zachtjes de penis iedere keer uit de koker te trekken. Dit is niet zo gemakkelijk. Daarom is het handig bijvoorbeeld iedere keer dezelfde metalen emmer ofzo te gebruiken, dan gaat hij na een tijdje wanneer hij het geluid hoort, vanzelf uitschachten. Zo doen ze het met dekhengsten.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:23