Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tijuana schreef:Begin eerst met je voorbenen en til ze eerst alleen op en zet ze dan weer weg. Dan de achterbenen. Als dat gaat, borstel je de hoefjes eerst alleen en later krab je ze uit. Doe het gewoon in stapjes.
XxDessy schreef:als je het voetje hebt, kan die je niet trappen. op 3 benen lukt dat niet! als je dat ene voetje dan gewoon stevig vasthoud als hij het los zou proberen te krijgen, is er niks aan de hand. het paard zal dan ook weten dat het geen zin heeft om het los proberen te maken.
ik vind ook dat je er gewoon even doorheen moet! gewoon doen!
Succes!
bigone schreef:Er zijn altijd uitzonderingen op de regel, ik heb er één. Als er zomers vliegen op stal zijn ( nu dus) en ik krab de voorhoeven uit van deze meneer dan moet ik voor mijn eigen veiligheid de cap op.
Hij kan razendsnel staande op drie benen toch nog uithalen naar die vlieg op zijn buik, dus niet op mij gericht maar het is wel oppassen.XxDessy schreef:als je het voetje hebt, kan die je niet trappen. op 3 benen lukt dat niet! als je dat ene voetje dan gewoon stevig vasthoud als hij het los zou proberen te krijgen, is er niks aan de hand. het paard zal dan ook weten dat het geen zin heeft om het los proberen te maken.
ik vind ook dat je er gewoon even doorheen moet! gewoon doen!
Succes!