Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essiejj schreef:Nu willen de docenten dat ik een zo groot mogelijk aantal bronnen heb, dus als jullie
nu allemaal deze vragen (voor zover dit mogelijk is) willen beantwoorden schiet het al mooi op! Deze vragen heb ik ook naar dieverse dierenartsen en gedragstherapeuten gestuurd, maar
helaas geen reacties...,
Groetjes,
Esther
juliomariner schreef:essiejj schreef:Nu willen de docenten dat ik een zo groot mogelijk aantal bronnen heb, dus als jullie
nu allemaal deze vragen (voor zover dit mogelijk is) willen beantwoorden schiet het al mooi op! Deze vragen heb ik ook naar dieverse dierenartsen en gedragstherapeuten gestuurd, maar
helaas geen reacties...,
Groetjes,
Esther
Ik snap goed dat de dierenartsen en gedragstherapeuten geen reactie geven. Deze krijgen meerder keren per maand dit soort vragen maar daar hebben ze gewoon geen tijd voor.
Ik heb er al een paar keer bij de AOC over geklaagd. Als je weer een seen project loopt krijg ik soms wel 10 keer dezelfde vragenlijst van studenten.
Ik wil best wel een keer dit soort vragen beantwoorden maar geen 10 keer.
Dit klinkt misschien wel wat bot maar het is niet de schuld van de studenten maar van de leraren die niet nadenken.