Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en probeer te rijden zoals ik thuis ook doe.
, maar je hoeft er maar 4 druppeltjes van te nemen. Da's bij de meeste drogisten (ik dacht niet bij ketens als kruitvat etc) gewoon te krijgen. Het is voor zowel mensen als dieren te gebruiken. De bijsluiter kan ik niet meer vinden (ik heb het weleens gebruikt voor m'n ratten) maar bij de drogist kunnen ze je vast meer vertellen.
Ze zei altijd dat je op het moment dat je naar concours gaat een doel in je hoofd moet hebben, en dan moet je er ook van overtuigd zijn dat je dat doel kunt bereiken. Want als je bv rijdt voor een winstpunt (=doel) en thuis rammelt je proef nog aan alle kanten, en je weet dat die 60% er éigenlijk nog niet inzit, wat doe je dan in hemelsnaam op concours? Je moet er voor je weggaat dus van overtuigd zijn dat je het kunt. Voor de eeuwige twijfelaars helpt het als je iemand hebt die je gelooft die dat nog eens letterlijk tegen je zegt vlak vantevoren (bijv. je trainer). Kléin beetje attitude mag best op concours, het maakt dat je je gewoon op jezelf en je eigen proef kunt concentreren, al mag dat natuurlijk nooit ten koste van anderen gaan.
. Ze moesten eens weten en terwijl ik helemaal niet zo'n lachebek ben!