Niet dat ik nou, zo'n leeg leven heb (vriend, twee kids en een hond en een partime baan) Maar ik mis het zo...
Nu is het wel de bedoeling, dat er een nieuw paard gaat komen, maar, het is ook de bedoeling dat ik even pas op de plaats maak (even sparen tot ik genoeg heb om te kopen wat ik wil, en nieuwe spulletjes natuurlijk
)Mijn vriend had het er al over, dat ik nu eens iets ànders kon gaan doen dan altijd maar eeuwig die paarden...
Mischien een andere sport
Het probleem is, dat ik wel eens wat anders heb geprobeerd, maar niets leuk vind (behalve dan paarden... ik weet het ben een ernstig geval
)Als het goed is, heb ik in Januari voldoende op mijn spaarrekening staan om een toppertje te kopen, maar ik nú ook wat doen...
Eet al veelste veel chocola en drop en ik ben héél erg blij dat over een week of twee de ADSL aan gelegd is (ik hou me hart vast met de komende tel. rekening
)Maar goed, ik moet dus iets gaan doen...
ik had al het vage plan om de huis kamer te gaan schilderen, maar daar ga ik geen 5 maanden plan van maken...
kern van het probleem is michien ook wel, dat geduld niet mijn beste kant is.... Ik wil gewoon nu al kijken voor een leuk paard
Iemand nog leuke tips voor bezigheids therapie???
) Ik rijd dus nog steeds