Gebruik het elke week dussssss Heb geen voor en na foto's
Je kunt wel in mijn profiel spieken en naar mijn topics gaan. Zeker bij de filmpjes met kinderen zijn zijn manen gedaan (en ik doe vrijwel nooit staartjes/vlechten etc, want dan wordt Jippe wat ongeduldig (komt van zijn wedstrijd-tijd met vorige eigenaar denk ik). Nu met dit warmere weer ben ik hem wel weer eraan aan het wennen)
friesiszwart
Ik doe eigenlijk niets aan de staart en manen van mijn friese paarden. In de winter stro met de hand eruit halen en zo nu en dan (zeker niet dagelijks) borstelen. De manen heb ik vaak los maar soms in vlechten. Mijn paarden hebben allemaal redelijk lange manen, bijna tot over de boeg. voor foto's zie mijn website.
tempelx2
Geplaatst: 11-04-11 12:50
Idd Cowboy magic Detangler! Gebruik ik ongeveer 3 x per maand, en mijn grote man heeft behoorlijk veel behang! Ik zweer bij dat spul! Verder kam ik het niet veel, meer met mijn vingers er doorheen als ik de cowboymagic er in smeer. Bij Aike hangen zijn manen los en ik heb eigenlijk nooit last van klitten.
Ja, bij de dagelijkse borstelbeurt haal ik er hoogstens even een borstel over, maar doe het vooral met de vingers (zeker met CM). Staart zelfde verhaal.
Ong 2 keer per week poetsen de kinderen hem ( 6 en 9) en dan zorg ik er dus voor dat ik de dag ervoor CM erin heb zitten. Dan kunnen zij zijn manen en staart prima borstelen.
GamblersCup
Geplaatst: 11-04-11 12:57
Hier nog eentje die weg is van Cowboy Magic Detangler and Shine voor mijn Fries
Breghje
Geplaatst: 11-04-11 12:58
CM fan ook hier! Ik ben niet van het kammen en borstelen, nét voor ze dread krijgt gaat er een beetje CM doorheen en wordt het weer supermooi. Of ik was de staart, CM erin. Dagje op laten drogen (lees, te lui om te wachten) en dan kan je er zo doorheen. Manen idem dito, ze heeft niet veel dus eens in de zoveel tijd dan haal ik er een borstel doorheen. En eerst uiteraard CM. Ik doe ongeveer een jaar met zo'n kleine tube.