Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:Ik denk dat je ze, zeker met dit weer, makkelijk buiten kan zetten dag en nacht.
Regen is veel erger voor een paard dan kou.
Zorg wel voor een droge lig plaats, en dan bedoel ik de bodem, niet zo zeer een dak.
Het voer kan je inderdaad over het hooi gooien, of met een emmer, maar dan moet je wachten tot ze het op hebben.
Alice13 schreef:Hey een vriendin van mij heeft haar 2 cponys en Epony dag en nacht op land. En de paarden zijn blij dat ze hun winterstalling hebben mogen verlaten en terug op de wei zijn. Hierbij is ook geen overkapping/stalling deze mag ze namelijk van de gemeente niet bouwen. Echter vinden de paarden dit naar ons idee geen probleem.
Wat je wel zou kunnen doen is windgaas. Zodat de paarden uit gure wind kunnen blijven.
Xyris schreef:Het zijn vrij harde ponys, zeker aangezien ze beschutting hebben van bomen zal ik me er vooral geen zorgen over maken. In theorie zouden ze zelfs in de winter zo kunnen staan (indien ze een droge slaapplaats hebben) maar ik zou dat ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen hoor :p.
En qua voeren sluit ik me ook aan bij aerdenhout.
aerdenhout1 schreef:Ik denk dat je ze, zeker met dit weer, makkelijk buiten kan zetten dag en nacht.
Regen is veel erger voor een paard dan kou.
Zorg wel voor een droge lig plaats, en dan bedoel ik de bodem, niet zo zeer een dak.
Het voer kan je inderdaad over het hooi gooien, of met een emmer, maar dan moet je wachten tot ze het op hebben.