Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Mijn merrie heeft ook ZE vorig jaar heb ik haar behandeld met mink oil van Good Looks wonderbaarlijk heeft ze vorig jaar totaal niet geschuurd. Ze heeft zover ik gezien heb nog geen last maar ben gisteren al weer begonnen met sprayen. Zolang ze geen last lijkt te hebben om de dag. En als ze straks wel last zou gaan krijgen dan dagelijk of 2 maal daags dus ik ben heel erg benieuwd.
Ze heeft verder geen deken. Gezien dat wel de bedoeling was vorig jaar maar ze heeft die meteen gesloopt.
PintoNatal schreef:Tigra_ schreef:Mijn merrie heeft ook ZE vorig jaar heb ik haar behandeld met mink oil van Good Looks wonderbaarlijk heeft ze vorig jaar totaal niet geschuurd. Ze heeft zover ik gezien heb nog geen last maar ben gisteren al weer begonnen met sprayen. Zolang ze geen last lijkt te hebben om de dag. En als ze straks wel last zou gaan krijgen dan dagelijk of 2 maal daags dus ik ben heel erg benieuwd.
Ze heeft verder geen deken. Gezien dat wel de bedoeling was vorig jaar maar ze heeft die meteen gesloopt.
Heb je hier toevallig een website van waar het product te bestellen is ed?
Renske_W schreef:Er loopt al een heel topic over ZE!
Daar kan je heel veel info in vinden
[MD] Centraal topic over zomereczeem, schuren en jeuk 3