Ik zit met een probleem...
Bij ons op stal hebben we genoeg weides..
Maar nu willen ze 12 paarden in 2 weilanden hebben (wel hele grote weilanden

Maar de staleigenaresse wilt graag haar 6 paarden bij mekaar en je hebt nog 3 andere paarden die eigenlijk (voor mij) het probleem een beetje vormen..
1 merrie die nogal snel trapt en heel snel is EN goed kan richten met trappen.. 1 ruin die geen andere ruin toloreerd en als ie naar binnen wilt bij de ingang staat en daar alle paarden weg jaagt die in de buurt komen.. en 1 paard die er gewoon bij staat

Nou was het plan mijne bij die (niet mijn plan) neer te zetten ,maar dat wil ik absoluut niet. Niet over te praten dat wil ik gewoon niet.
Die merrie + ruin trappen mijn paarden zo kreupel en daar heb ik gewoon geen zin in.
Maar de eigenaar wilt weiland ook niet in 2e delen ... en omdat de eigenaresses paarden (2) veulens hebben die nog niet weten hoe schrikdraad werken en dat je erachter moet blijven etc dus de weiland van die 3 paarden mag niet aan dat weiland grenzen ,want als dat veulen ontsnapt trappen die merrie + ruin hem kapot..
Naja hoe moet ik het in godsnaam gaan bedenken? ...
-6 paarden wei mogen niet naast die 3 paarden..
-Mijn 2 paarden mogen niet samen met die 3 paarden
-Weiland mag niet in 2e gedeeld worden.
En btw heb ik gelijk of zouden jullie ze wel gewoon erbij zetten met een ruin die bij uitgang paarden wegjaagt (dus als die nog niet binnen staan en ik moet 1 van mijne binnehalen omdat we gaan rijden ...