Als de andere paarden ook niet meteen aan komen hopsen en we dus saampjes zijn , dan maken we er meestal een knuffel- en wriemel-sessie van
Regelmatig ga ik ook in de wei op de grond zitten , even bijkomen van een drukke dag
, en om te kijken hoe Rena daarop reageerd.Is wel grappig , dan gaat ze een beetje aan me frutten
Maar tegenwoordig heeft ze wat nieuws :
Gaat ze eerst even frutten , en dan draait ze zich om , ZO dat ik precies achter haar zit. Staat ze dus recht voor me met die kont boven me

Kijk , als ze hengstig is , dan denk ik dat ik wel een ideetje heb wat ze ermee aan wil geven
, maar ze geeft verder ook geen hitsige signalen zoals staart opzij ofzo. Ze gaat niet staan grazen , niet raar doen , blijft gewoon heel rustig en tevreden staan zo.Als ik een stukje opschuif parkeert ze weer die dikke reet voor me
Als ze niet hengstig is doet ze dit ook , en kijkt er heel tevreden bij.
Hoe vatten jullie dit gedrag nu op ?
Wil ze dat ik haar dek
, en waarom IK in godesnaam , ben ik zo'n aantrekkelijke hengst dan 
Wat denkt men hiervan

Oja , op het erf gebeurd dat trouwens ook hoor , ik laat haar meestal los staan en ga wel eens even op een tuinbankje zitten dat daar staat , ook weer kijken wat ze doet , dat ze zelf aan me komt wriemelen en contact zoeken. Dan komen ook soms ineens weer die billen mijn kant op

. Ze doet niks, maar een paard van 500 kg dat achteruit komt zetten richting mijn poezelige voetjes vind ik toch niet ZO handig. Ben haar nu aan het leren dat er alleen gekriebeld wordt als ik naast haar sta