Nou de titel zegt t al.. Er zit dus teer aan de neus van mijn paard Hij stond in de bak en ging schuren met z'n neus aan de bakrand. Maar door de zon, komt het teer weer vrij.... Dus ik baal nu flink want krijg het er voor geen mogelijkheid af en t wedstrijd seizoen begint weer!!...... Iemand ideeen?????
"Groeit" vanzelf weer weg als er nieuwe haartjes komen.. (terpetine helpt bij mensen geloof ik behoorlijk goed, maar of dat nou zo goed is voor de neus van je paard)
Ja, het moet er afslijten, door de komst van nieuwe haartjes en nieuwe huidcellen laten de oude met teer los. Ik denk dat je het met een weekje al minder goed ziet en het met een maandje helemaal weg is. Ik zou er wel vaan overheen poetsen met je borstel want dan laten de oude huidcellen eerder los. Succes!
Rivaldo
Geplaatst: 23-03-11 19:57
Betadineshampoo Wel goed uitspoelen!
Anomien
Geplaatst: 23-03-11 19:59
met grof schuurpapier eventjes schuren. Nee zonder gein.. even met doekje met beetje wasbenzine..kan volgens mij geen kwaad. Doe ik ook wel eens op mijn huid...
Laatst bijgewerkt door Anomien op 23-03-11 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
celano
Geplaatst: 23-03-11 20:00
Ik weet niet hoe je het er af moet halen, maar zolang het er op zit: pas op met de zon! Brandt echt enorm in de zon.