Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors493 schreef:het is niet verplicht, de Dierenbescherming die gaat daar wel voor 'vechten'. denk dat het nog wel een keer verplicht word, tenminste dat hoop ik. het is wel vijner voor je paarden vind ik.
tamary schreef:Sjors493 schreef:het is niet verplicht, de Dierenbescherming die gaat daar wel voor 'vechten'. denk dat het nog wel een keer verplicht word, tenminste dat hoop ik. het is wel vijner voor je paarden vind ik.
Verplichten ben ik alleen voor als het dan ook mag van de gemeente. Meeste mensen willen nl best een schuilstal maken, maar mogen dat niet. Verplichten heeft dan geen enkele zin.
Sjors493 schreef:waarom zou het dan niet mogen? als je binnen je wei blijft dan vind ik dat het wel mag. (dan zou ik het gewoon doen. niet naar de gemeente aleen maar gezeik!)
Wietsje92 schreef:Sjors493 schreef:waarom zou het dan niet mogen? als je binnen je wei blijft dan vind ik dat het wel mag. (dan zou ik het gewoon doen. niet naar de gemeente aleen maar gezeik!)
Wat een kromme reactie. Als je gedonder wilt met de gemeente, moet je juist iets neerzetten, wat er niet mag staan. Steek je lekker veel geld in je super de luxe mooie schuilstal, en dan kan die weer afgebroken worden!
Zoiets mag inderdaad pas verplicht worden, als de gemeente geen vergunningen meer hoeft te verlenen!
Sjors493 schreef:ik snap het niet het is tog op jullie land/ wei waarom mag het dan niet? omdat een ouwe oma niet meer naar buiten kan kijken?
gohya schreef:Idd. hier mag je zelfs geen partytent in het land zetten of een trailer.
Verplaatsbaar of niet,het mag niet.Ik hoef ook geen bestemmings wijziging aan te vragen want die krijg ik niet,zeggen ze nu al.
Hier het stukje uit de krant,ik hoop dat de link werkt.
http://www.hetkontakt.nl/mijn-nieuws/be ... hance.html