Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
onderzoek_ schreef:Ik had precies hetzelfde probleem.
Wit zand is de beste en zeker de goedkoopste oplossing! Dan is het ook niet modderig meer.
Betegelen moet je goed uitkijken. Met klinkers is dan het beste en goedkoopste. Het is het meest veilige voor je paard omdat de ondergrond minder glad kan worden dan bijvoorbeeld farmplaten of betonplaten.
Ik raad echt wit zand aan! Met een beetje geluk kunnen ze je grond omspitten. Dan halen ze het witte zand onder het zwarte zand vandaan.
Succes ermee!
Arabesk schreef:Ik vind grindtegels met het grind gewoon naar boven ideaal. De hoeven slijten er goed op en niet alleen precies plat afgesleten zeg maar. Het is ietsje lastiger schoon te houden, je moet wat vaker vegen ipv dat je alles er zó even afschept. In de tuin hier worden mijn grindtegels glad door mos, maar als je zand heb in je paddock en dat lopen ze regelmatig over de tegels uit, zie je nooit never mos op je tegels verschijnen.
Citaat:Maar ik lees zo her en der dat áls men grindtegels gebruikt, dat men die dan omgekeerd legt, dus met de grindkant naar beneden. Waarom is dat? Dat grind zorgt er toch juist voor dat het minder glad wordt?