verschrikkelijk stout paard???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 14:15

nee hoor zo lang hij niet te mager is, is dit ruimschoots voldoende. Die van mij 1.65 krijgt 2x per dag een halve kilo brok en verder niets. Alleen weidegang. En nog zegt iedereen wat is ie dik Verward
Ik heb daarnet gelest. Ging niet verkeerd. Hij krijgt um door alhoewel.... ik krijg ut door. Hij wordt lekker los in zijn hele lijf en sinds zijn paardenschoenen loopt ie veel makkelijker Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 00:00

Pegasus schreef:
Oplossing 2, wachten tot hij klaar is, lijkt me de veiligste. Je moet wel proberen hem stil te krijgen met zijn neus in de goede richting, hij mag never nooit omdraaien of achteruitgaan. Zo heb ik een keer meer dan een half uur stil gestaan op een weg waar meneer vroeger al 100x langs was gekomen en plotseling niet meer in wilde. Hij wilde alleen nog maar achteruit of omdraaien. Dus dan maar stilzetten en wachten. Telkens even proberen met zachte aansporing of hij al in de goede richting wil, zo nee, weer 10 minuten wachten. Uiteindelijk wint de aanhouder en je moet er voor zorgen dat jij dat bent. Ik zou zeggen, neem een discman of een goed boek mee, en trek er een dagje voor uit.

Hahahaha!!!
Ik ken het!!!
Ik heb met Moos ook vaak ruzies gehad op kruispunten.