Er is helaas geen optie om hem savonds af te doen en sochtends weer om.
Nu heeft ze op het moment allerlei schuurplekjes op plaatsen waar het halster zit.
Ik heb sterk overwogen een vliegenmaskter te kopen, maar dat werd met sterk afgeraden omdat het gaat broeien, en ze hem toch dag en nacht om moet ook bij extreem heet weer. En dan lijkt me een halster lekkerder zitten.
Ik heb nu een dun rond leren halster om gedaan, want dat schuurt minder maar toch blijven de schuurplekjes, en komen er meer bij.
Nu wilde ik op de plakken waar het kan een bontje om doen. Geen gezicht maar oke. Maar op haar neus is dat dus geen optie, omdat het haar zich een beetje weg neemt en ze gaat struikelen met zo'n ding om.
Nu ben ik sterk aan het denken om een halster te kopen met bont eronder.
Dus nog eentje van deze:
(deze is voor netjes
)Maar ze staat ook tijdens regenbuien buiten, en ik ben bang dat het bont dus te lang nat blijft - is broeien en ook irritatie. Dat is ook de reden dat ik mijn zachte stoffen halster niet mo doe in de weide, die blijft te lang nat.
Ik zit dus een beetje vast...
Wat zouden jullie doen??? De schuurwondjes zjin niet echt open. Af en toe gaat er eentje open, maar het is dan redelijk snel weer dicht (dankzij mijn wonder zalf
)