Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friesiszwart schreef:Even exact het aantal meters uitrekenen van de omheining, en dan zou ik om de 3 meter een paal zetten en dan 3 draden spannen. uitrekenen hoeveel isolatoren, en verbindinsstukken, koord of tape, poortgrepen eventueel plastic palen (per 5 stuks heb ik onlangs 21.50 betaald) om het perceel ik kleinere gedeelten te kunnen maken of strookbegrazing, verder poortgrepen. Het heb je al een stroomapparaat etc etc
veerkee schreef:friesiszwart schreef:Even exact het aantal meters uitrekenen van de omheining, en dan zou ik om de 3 meter een paal zetten en dan 3 draden spannen. uitrekenen hoeveel isolatoren, en verbindinsstukken, koord of tape, poortgrepen eventueel plastic palen (per 5 stuks heb ik onlangs 21.50 betaald) om het perceel ik kleinere gedeelten te kunnen maken of strookbegrazing, verder poortgrepen. Het heb je al een stroomapparaat etc etc
ik dacht daarnet aan om de 4 m een paal en dan met 2draden 500 euro ongeveer(logisch?)
joyce B schreef:Mag ik vragen waar je die boompalen kunt halen en wat voor maat die hebben? En zijn die geïmpregneerd of gecreosoteerd?
Ik woon in het Noorden en vind gecreosoteerde weidepalen behoorlijk aan de prijs en heb toch weer nieuwe weidepalen nodig zeer binnenkort! Dus tips met goedkope adressen zouden zeer welkom zijn!
lint kun je inderdaad overal makkelijk kopen of bestellen en uitrekenen hoeveel meter je nodig hebt.
Oppervlakte is niet bepalend. lengte en breedte (omtrek) wel.