Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beauty26 schreef:Hoi hoi,
Ik heb sinds 3 weken een hele lieve merrie, ze is echt een schat.
Maar ze staat niet stil met borstelen, en niet gewoon dat ze loopt te drammen maar als je haar begint te borstelen, gaat ze draaien met haar kont, en dan ook echt gewoon zover dat ze je tegen de muur drukt, en dat is aan beide kanten zo, dan hoef je nog geen eens aan haar buik te zitten, begint al als je haar nek wilt borstelen, maakt ook niet uit met welke borstel. Het hoofd laat ze wel toe de rest niet.
Ik weet dat ze gewoon stil kan staan, want dit kon ze bij de vorige eigenaaresse ook, maar ze vertikt het bij mij gewoon...
Het zelfde met de deken op doen, af doen gaat nog wel, maar op doen is echt een uitdaging.
Dan doet ze dus het zelfde als met borstelen, maar als je haar een appel geeft en dan de deken op doet dan blijft ze netjes staan, word er soms echt dol van! Als je haar gewoon vast zet dan blijft ze netjes
staan, maar zodra je gaat borstelen, of deken op doet... is het raak!!
Zelfde met longeren, ene kant doet ze netjes, andere kant vertikt ze het gewoon, dan gaat ze stil staan en verzet geen stap, en als ze dat wel doet komt ze dreigend op je af gelopen. (we hebben een longeer cirkel), en ze word daar dus ook in gelongeerd.
Hoe los ik dit op help???