Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hestejente schreef:Dan ligt het eraan wat je pensionhouder zegt. Als hij/zij het goed vindt om het paard op de wei te zetten zou ik het doen, samen met andere paardenMaar misschien is het handiger om te rijden in de bak zodat de paddocks vrij zijn om je paard buiten te zetten. Je gaat toch niet rijden in een paddock
hestejente schreef:chrips schreef:ja ik bedoel als de paddocken al vol staan. met paarden die er 'naar buiten ana het gaan zijn' er wordt niet in gereden haha
Kan je paard niet bij andere paarden dan?
chrips schreef:jewel maar ik heb thuis genoeg plek om dr te laten staan. en als ik met andere ga rijden. gaat ze de andere helemaal opfokken. ze had een keer ruzie met een shetlander van een vriendin van mij. gaan ze met zn 2e beetje steigeren en bokken tegen elkaar op de weg. nou ook lekker handig, niet dus
hestejente schreef:Kan je paard niet bij andere paarden dan?
hestejente schreef:En is het ooit bij je opgekomen dat het KUDDEdier paard er behoefte aan heeft om met andere paarden te spelen?
chrips schreef:Ja dat weet ik, ze stond vroeger bij andere in het weiland maar ze viel ze steeds aan. de andere kregen hier wondjes en andere verwondingen van. we hebben toen maar besloten om haar maar in dr eentje te zetten.hestejente schreef:En is het ooit bij je opgekomen dat het KUDDEdier paard er behoefte aan heeft om met andere paarden te spelen?
Jethafa schreef:Anders help je haar even door te vertellen wat ze zou kunnen doen en haar te helpen! Ze weet niet dat er nog andere opties zijn, dus een mooie gelegenheid om haar op een rustige, respectvolle manier te vertellen wat ze wel zou kunnen doen!
Niet meteen iemand afkeuren op wattie niet weet!